Veel gestelde vragen

Als u vragen heeft kijk eerst dan even bij onze FAQ

Bij 'borstelen' doen wij even snel de vacht kammen met uw eigen kam of borstel. Dit is om te zorgen dat er geen klitten ontstaan.

Bij 'trimmen' zorgen we ervoor dat de vacht ontwolt wordt. Dit doen wij om basis van ons eigen borstels en kammen.

Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat ik zelf niet langs kan komen. Of dit nou door ziekte of iets anders is maakt niet uit. In dat geval heb ik altijd wel iemand achter de hand die voor uw kat komt zorgen. Het is dus niet zo dat uw kat aan z'n lot wordt overgelaten zodra ik niet beschikbaar ben. 

Ja, sinds 10 juli 2018 staan wij ingeschreven bij de KVK. Ons KVK nummer is: 72108614.

Nee, soms kan het gebeuren dat u toch iets langer weg blijft dan gepland. Dit is helemaal niet erg. Stuur 's morgens een bericht op de dag dat u thuiskomt. Deze dag wordt dan niet meer meegerekend in de factuur. 

Het liefs zou ik willen dat de kat(ten) binnen is zodat ik gelijk kan zien of alles goed met hem/haar is. Maar als uw kat een echte buitenkat is hou ik hem niet tegen om naar buiten te gaan. De kan moet natuurlijk doen en laten wat hij gewend is. 

Mocht de kat (ongewenst) ziek worden tijdens uw vakantie dan ga ik in eerste instantie eerst naar uw eigen dierenarts. Mocht er geen gegevens bekend zijn ga ik naar mijn eigen. 

Overigens is het niet zo dat wij zomaar naar de dierenarts gaan. We proberen dit altijd eerst van te voren met de eigenaar te bespreken. 

Nee hoor! Het hele jaar door kan japatish ingeschakeld worden. 

Tijdens het kennismakingsgesprek maken wij kennis met elkaar en met de poezen. Tijdens dit gesprek kijken we of er een wederzijdse klik is. Dit gesprek is dus nodig om te kijken of wij met elkaar in dienst willen gaan. 

Nee, hoor. Wij verzorgen verschillende dieren. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.